Upprörd!

I'm back! Oj vilket lång "uppehåll" om man ens får kalla det de. Men jag behöver ju faktiskt inte skriva om min vardag varje dag, utan om roliga grejer o saker jag vill dela med mig om! Idag blev jag upprörd o glad för två saker!

1. Jag vaknade imorse, slog på the voice. Hör att det är någon som blivit misshandlad. Och när dom säger namnet hoppar jag upp ur sängen o gapar. CHRIS BROWN MISSHANDLAT RIHANNA? Det kan inte vara sant. Jag trodde det var Rihanna som var den elaka, inte gulliga lilla söta chris brown. Nej det får bara inte vara sant!

2. Såg top model för ett tag sedan. Mitt bästa program o hitills går det bäst för min älskade analeigh! Jag tycker verkligen hon är hur söt o fin som helst. Skulle jag se ut o vara som nån, skulle jag välja henne! Serri.


Bästa Chris brown, stockholm hovet

Kommentarer
Postat av: Anonym

www.finest.se/articles/article.php?aid=2638

2009-02-10 @ 23:32:19
Postat av: H

det här kan bara inte vara sant.....! :O

2009-02-12 @ 06:57:06
URL: http://westrin.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0