Vårkänslor

En lugn fredagskväll som jag längtat efter hela veckan. Gosaker, ben and jerrys (brownie-sorten blev det idag) o en underbar pojkvän :) han är just nu o skjutsar julia så jag sitter själv i soffan o kollar på lets dance, inte för att jag gillar det så mycket men! Förut åt jag en utsökt middag hemma hos andreas, den mest perfekta rostbiffen jag någonsin ätit o strips! MUMS. Imorgon ska jag på dop hos andreas släkting, sedan på kvällen blir det roligheter! Förhoppningsvis. Mer om det imorgon :)

Provade min skinnjacka igår o fick vårkänslor.. Tyvärr är den liiite för liten. Köpte den på barnavdelningen förra året o den är för 10-11 åringar. Måste nästan köpa mig en ny, men det blir nog inte en skinnjacka denna gång!


Ge mig vår&sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0