1 år av kärlek

Idag när jag o andreas vaknade hade jag nästan direkt träning. Vi tränade på katrinelund o spelade fotboll men också innebandy o basket. Sjukt jobbigt var det, jag som inte tränat på ett tag. Efteråt hämtade Andreas mig o vi åkte runt o yrade runt halva sundsvall för mitt lilla klantarsle glömde först nyckeln, sen åkte vi o skulle hämta den men halvvägs hem säger han att han glömt den igen. Haha! =) Idag har jag inte tid med er mer, det är en väldigt speciell dag idag...

Jag o min älskling firar 1 år idag :') Vi ska beställa hem kinamat o bara mysa hela kvällen. Jag älskar dig andreas!


Kommentarer
Postat av: Shanga

Grattis, vad kul för er! =D<3

2009-01-27 @ 16:36:17
Postat av: Emily

Tack gumman! :)<3

2009-01-27 @ 23:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0