Australia

Ska strax åka iväg på bio med andreas, vi ska se den omtalade australia. Är den bra så bra som alla säger tro? Hoppas det. Ligger i min säng med grym träningsvärk efter alla pass de senaste dagarna. Jag är inte van o träna såhär mycket, inte styrka iaf! På söndag är det metsocup, jag vill verkligen vara peppad frisk o att det ska gå bra för oss. Missar Lets Dance ikväll, brukar inte följa programmet men vore kul o se nu när de är lite roligt folk med där. Jaja, ingen katastrof! När vi kommer hem från bion ska jag tvinga med pluppen i ett varmt bad, det är gudomligt skönt o jag fryser nu o lär göra det då med! Hoppas ni får en trevlig fredagkväll, det ska jag ha =D


Kommentarer
Postat av: sannaaa

jag saknar dig!

2009-01-11 @ 11:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0