Influensa?

Igårkväll kom det jag "väntat på" ett bra tag nu. Eftersom de flesta i min omgivning varit sjuk förstår jag att jag också skulle bli det. Idag är jag hemma från skolan med halsont o lite feber. Jag är bara glad att jag inte blev det förra helgen (cup) och nästa helg (chris brown). Men hade ju helst sluppit det såklart. Hoppas bara att det inte är en långvarig influensa jag åkt på. Jag gör helg redan idag hade jag tänkt. Om en timme eller två kommer andreas hit o äter sen om jag orkar, blir det o kolla på derbyt granlo-city. Andreas har som tur är inte blivit sjuk än, men det blir väl han om nån timme. Så går det när man inte kan slita sig från varandra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0