Inställt

Igår hade jag o andreas tänkt gå på bio o se Australia, men vi orkade inte. Vi började med o åka o handla, sedan lagade vi mat som bestod utav fläskfilé, friterade strips, soft ice drink o massa annat gott =D I somras gjorde vi såna där middagar flera gånger i veckan när vi var ensamma, fast då grillade vi ute. Det var jättelängesen sist så då kom andreas på idén att vi skulle göra det. Efter middagen gick vi ut o lekte i snön, vi åkte till o med bil till en annan backe längre bort för vi ville ha lite extra fart =D Det var iaf en riktig myskväll, vi somnade ganska sent som vanligt.

Ställde klockan på 10 imorse men vi kunde verkligen inte komma upp, klockan 12 fick jag nästan dra upp honom för vi skulle åka till ikea. Han shoppade, men inte jag. Hur ofta händer det på en skala? Fick honom äntligen att köpa en halsduk iaf, finfint! Sedan hade jag träning, när vi satt full bil så får alla vi ett sms att träningen är inställt, högst fem minuter innan den börjar. KUL!!! Så nu sitter jag här, snart kommer andreas o då ska mamma bjuda oss på kinamat! Nu ska jag springa på affären o köpa nån mumsig efterätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0