JILL JOHNSON?!

Dagen har bjudit på många roliga händelser. Men det som slår allt var nog när jag o andreas gick på stan. Då kommer två killar från ST fram till oss o säger att de vill fråga oss en fråga. De frågade om vi skulle se melodifestivalen i år och vilken som var våran favorit.. Andreas funderar ett tag sedan säger han:

- JILL JOHNSON! Kärleken är, helt klart!
- Du då? (Säger STkillarna)


Jag kommer inte på någon o då säger Andreas. Men ta the poodles! Då sa jag att de var mina favoriter, trots att jag knappt hört de. När vi gått därifrån är andreas helt chockad när han tänkt efter vad han egentligen sa. "Vad fan sa jag egentligen? JILL JOHNSON??!" Hahahaha =D  Jag tyckte bara det var gulligt men lillpluppen skämdes dåligt. Om nån dag kommer väl det med i tidningen då ^_^

När vi kommer hem till honom o jag kollar mailen så har farmor satt in pengar på mitt konto helt plötsligt, så snällt och behövande kan jag lova! Farmor är bäst :) Sedan bakade vi en fantastiskt god kladdkaka. Vilken toppendag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah va kul:D

2009-01-30 @ 14:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0