Metso-cup

Imorse vaknade jag hos Andreas före åtta någongång, han steg upp med mig o gjorde mig en riktig frukost eftersom jag skulle vara hela dagen på Nordic o spela match. Orkar inte skriva detaljerat om varje match men, vi vann tre matcher (kovland, alnö, matfors) spelade oavgjort mot heffners o förlorade mot stöde. Vi hade chansen att komma etta men den försvann på två sekunder då vi släppte in ett mål i slutminuterna mot stöde. Efter den matchen hade vi kommit etta ändå om de förlorat o vi vunnit, vi vann men även de så det blev ingen förstaplats för oss o alltså ingen inomhusliga heller, tråkigt.

Jag tappade i stort sett lusten efter Heffners-matchen. Det var inge finlir alls, bara krig ^_^ Nån människa i heffners blev tydligen lite sur på mig o kastade MOGET en boll i min nacke av frustration, domaren såg inte men lite roligt var det ändå =D Mahah. Jag satt på sidan på Stöde-matchen o när de gjorde mål i sista minuten flööög jag på andreas o typ drog av han håret. Stackars liten =| Nu har han förlåtit mig så vi ser på en film o ska sova sedan.

Här har ni min helg i övrigt:


+ världens bästa pojkvän. Kan inte bli bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0