My sweet 16

De senaste timmarna har jag suttit o kollat på massa program på mtv. Jag kollar aldrig på tv, förutom när det är top model. Men nu har jag fastnat för flera olika mtv-program. Såg på "My sweet sixteen" nyss, en tjej som fyllde 16 o fick en fest av sin pappa för 203 000 dollar. Och hon gjorde av med flera tusen dollar per dag.

När det programmet var slut, började ett som heter "Exiled".
Det handlade om samma tjej, hennes föräldrar som gett henne festen tyckte hon var för bortskämd o skickade iväg henne en vecka till Afrika så hon fick leva som de gör där. Hon bodde i ett hus av kobajs, o sov på en stenhård sak som var gjort av något annat. Intressant men också hemskt att se. Stackars de som behöver bo så alla dagar om året :( Nu ska jag tända ljus o ta fram massa gotta för snart kommer pojken min. Vi ska se på skräckis, fast det vet inte han än =D Ni får ha en trevlig kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0