nyårsafton

Min nyårsafton var minst sagt underbar! Startade med att jag o andreas åkte med hans familj runt fyra tiden till Haga. Där blev vi bjudna på mat efter att ha kollat lite på mamma mia. Eftersom jag är så töntig o feg när det gäller mat (framförallt fisk), och det vet hela andreas släkt i stort sett, fick jag en egen fin förrätt medan resten av gänget åt hummersoppa! Till varmrätt blev det oxfile o annat gott, och till efterätt chokladsufflé. Mums! Mannen som lagade maten under kvällen är hur duktig som helst i köket o han kallade mig ängel ett antal gånger, han gillade mina korkskruvar =D Han är så snäll. Urgod middag! Efter det tog jag o älsklingen bussen efter åtta någongång ner till Maja. Där var vi resten av kvällen, vi spelade spel o skrattade oss igenom timmarna fram till tolvslaget. Då stod vi vid hamnen o pussades vid tolvslaget:) Efter det kände både jag o andreas oss nöjda för kvällen, o andreas bar mig hem till skönsmon pga högklackat för min del. Min gentleman! När vi kom hem åt vi lite nudlar o låg sedan o myste hela natten fram till klockan halv två idag, då låg vi kvar i sängen sega som vi var o åkte sedan ner till stan o åt. Har varit en lugn dag, riktigt skönt efter en vild nyårsafton, men rolig som tusan =D

Andreas fick ett litet lustigt sms igår natt också, som vi äcklades o skrattade oss igenom =D haha. Att hon fortfarande försöker o tror att han ens vill ha något med henne att göra xD det är bara riktigt komiskt. Min pojk är sötast! Snart kommer en sammanfattning av mitt underbara år 2008:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0