shopping

Fick med min pojk en sväng på stan idag. Gick först förbi maja en sväng, sedan tog vi en fika med mamma på afmidor. Sedan skiljdes vi åt en stund, jag fastnade på Wedins o hittade tusen par skor på den sjuka rean ^_^ Slutade med att vi två timmar senare åkte tillbaks för jag ångrade att jag inte köpte något, kom därifrån med ett par billiga mysiga svarta moccaskor. Dock var de för stora, fanns bara i storlek 39 men med ett antal tjocksockar passar de nog bra, behövs nog eftersom de är ganska tunna. Hittade även ett par tröjor på andra affärer, som jag ska in o köpa imorgon =) Nu ska jag o andreas åka till honom snart, o ha en riktig mysig kväll. Tänkte använda min julklapp som jag fick av honom, vad det är får ni inte veta =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0