Situps

Dagen startade med att jag knappt kom upp ur sängen efter att vi haft en liten "situps-tävling" igår på gymmet. Jag var så nära på att vinna med mina 23 men emil gjorde två mer, tusan också! Det var faktiskt inte vanliga situps, vi gjorde på nån grej så man tog i med hela kroppen och det tog verkligen på krafterna. Jag har knappt kunnat skrattat eller hostat på hela dagen för jag haft sån träningsvärk. Efter skolan tog jag o andreas en prommis ner på frasses o unnade oss en god lunch. Nu har vi myskväll ensamma hemma hos mig med ljus o gosaker. Finns inget bättre än hemmakvällar med honom eller med vänner, jag har blivit en "torris" eller vad man säger. Jag trivs helt enkelt bäst liggandes i soffan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0