Sparande

Mitt nyårslöfte för i år är att SPARA PENGAR! Det bästa jag vet är att åka utomlands, inte bara själva semestern där utan bara att planera, packa o resan till arlanda, underbart (flygresan skulle jag gärna skippa). Så nu har jag öppnat ett sparkonto, och har redan flera tusen på kontot efter födelsedag o julafton, snart är det en resa =D Det blir helt klart en om inte två resor i år. Jag o andreas funderar starkt på att åka till Turkiet från Midlanda någongång i sommar.


Min fina sparkossa jag köpte på Kreta

Dock var jag på stan med Maja idag, och det råkaaade ju bli en onödig t-shirt. Men den var billig o en söt påfågel på den så jag var faktiskt tvungen. Studiebidraget är till för att shoppa ;) Nu läser Andreas o jag ligger brevid vid datorn som ni ser, och njuter av de sista dagarna av jullovet. Jag längtar INTE till skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0