Stockholm nästa!

Imorse vaknade jag runt 9 tiden, drog upp andreas ur sängen o han skjutsade mig till ego :) tränade typ ingenting. Andreas kom o hämtade mig igen, åkte hem till honom tills min sista lektion började klockan 3. Långkurs, den håller på till klockan 6. Som tur är verkar läraren bra, man får fika varje gång o det är inget man klagar över =D Efter det sprang jag in på gina o köpte mig en gullig pälssak som jag tänkte ha på mig imorgon...

FÖR VAD HÄNDER IMORGON?!!!! Imorgon åker jag, hanna o alex tåg klockan 10 och ser CHRIS BROWN! Efterlängtat och roligt. Vi ska ha fikabuffé på bussen har vi bestämt, så förut tog jag hjälp av andreas o bakade en kladdkaka! Som tack fick han smaka på lite smetrester som blev över ;) Vi hade en trekonversation igår o vi har typ ett schema inför morgondagen, ett mycket bra schema eftersom vi ska äta på jensen's böfhus också är de bestämt =D yey! Nu ska jag o andreas se vänner (vi har sett säsong 4-10 men inte 1-3). Pussis!


imorgon åker den här, mitt "romerska" linne,
leggings och högklackat på!

Kommentarer
Postat av: alex

Can't wait ! :D Nu är det nära alltså .. !!

Kakan blev lite väl chokladig och kladdig. Men är du som Hanna lär du kanske gilla den. Jag tyckte den blev lite mycket, men en bit går alltid ner ;-)

2009-01-22 @ 22:22:33
URL: http://aleexex.blogg.se/
Postat av: H

ÅH! Älskar ditt "romerska" linne! du kommer va döösnygg baby! :D <3

2009-01-23 @ 05:27:14
URL: http://westrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0