Svek

Det blir inte så mycket dator-sittande nuförtiden. Jag spenderar hela dagarna på skolan sedan umgås jag med min pojkvän o vänner.

Jag känner mig väldigt sviken av en vän. En som brukade vara en bästa vän. Men som det känns som jag inte känner längre. Iallafall inte efter det där samtalet. Man försöker sitt bästa o stötta, men får igen att den slänger på luren. Man kan inte bete sig hur som helst. Men såklart är hon alltid en av mina närmaste ändå. Jag blir bara ledsen när hon beter sig såhär. Det ordnar sig nog på bästa sätt tillslut iaf. Hoppas jag!

--


Jag är så otroligt kär...


Kommentarer
Postat av: 13

välkommen till verkligheten, men det är vad du förtjänar som man bäddar får man ligga.

2009-03-14 @ 17:28:13
Postat av: Emily

Ja men lilla vän som verkar veta så mycket, har du ett namn kanske? :)

2009-03-15 @ 14:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0