The hills

Det blev birsta en sväng igår, kom hem med en grå jacka som jag tänker använda i vår och när det är nollgradigt ute nu framöver, då är det för varmt med andreas fd. vinterjacka =) Sedan åt jag o mamma en mysig middag med massa småplock o kollade på serien "the hills" på mtv som både hon o jag är lite smått beroende av. Jättebra! Sedan tillbringade jag kvällen hos andreas. En aning högljutt för min del som var sjuk så det blev inte så mycket sömn inatt. Idag blev det frukost med maja på charm sen åkte jag hemåt för jag känner mig inte så superpigg. Andreas spelar bortamatch så jag tänkte förbereda för en myskväll tills han kommer hit.

Nu ser jag att det finns massa avsnitt med the hills att ladda ner! Jippie nu är min dag räddad =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0