Tröstäta

Mina o hannas konversationer idag på skolan löd ungefär såhär "Efter Fredag, vad har vi o se fram emot då???" Då svarade Hanna med en stor suck "DÖÖÖDEN!!" Alla måste ju få vara less någongång, och det var våran tur idag! Jag fick MVG i kursen ledarskap. Det var ju bra, fast huvudsaken är ju att man får G i allt =) så tänker jag o har alltid gjort. Blev en fika på stan efter skolan o nu är jag hemma med en stor godispåse i min näve. Jag tröstäter, vet inte riktigt varför men intalar jag mig själv att det varit synd om mig idag så behöver jag inte få ångest över att jag äter så mycket gosaker! SMART EMILY. Ikväll är det top model, det ser jag fram emot!


Såhär fint ligger Andreas oftast vid min dator!


Kommentarer
Postat av: alex

nope, tyvärr :P

2009-01-21 @ 10:34:39
URL: http://aleexex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0