MITT 2008

Ni behöver ju faktiskt inte läsa allt, det är mest för mig själv så jag kan gå tillbaks o komma ihåg de roliga upplevelser jag haft i år =) Egentligen kan jag sammanfatta det här året med ETT namn "Andreas".

Januari 2008: I början av Januari började jag pratade med en pojke, nån dag senare kollade jag på hans innebandy-match o kunde inte få bort blicken, samma kväll var vi med varandra hemma hos hanna o kysstes för första gången ute på gatan i bosvedjan, tiden stod still o sedan dess har han varit den enda killen i mitt liv. Den 25:e januari blev han min.



Februari 2008: Spelade cup i nordic, blev en hel del mål för mig o kändes som att fotbollen gick framåt. Kommer ihåg att andreas satt från 7 på morgonen till sena kvällar o kollade på mig på nordic. Alla hjärtans dag var en mycket speciell dag, på alla sätt o vis! =)



Mars 2008: Min lillasyster blev besatt av andreas, pappa kom in o frågade mig o andreas "Stör hon?", WILMA svarar seriöst "nej då det gör hon inte". En liten rolig kommentar sådär =D Gjorde mål med vänstern för första gången i mitt liv på en träningsmatch i huddik (oviktigt, men so what). Tog efter mycket om o men bort mitt tandsmycke på tanden. Färgade håret blont igen efter bara 2-3 månader brunt.

April 2008: Var på en hel del roliga fester med hanna, träffade ett nytt kompisgäng som vi umgicks ett par gånger med men mycket mer än så blev det inte =) Hanna o jag gick ner mycket på skoltid o köpte soft ice drink o satt i solen. Bokade resa tillsammans med Maja och mamma till Cypern. Sista april tillbringade jag hemma hos Elin, där blev det grillning o mys i värmen!



Maj 2008: Natur och Friluftslivs-kursen på berga. Cyklade från stan till bergafjärden o tältade där två nätter, det var mysiga kvällar vid brasan med skräckhistorier o sånt men annars var det inge vidare. 



Juni 2008: Skrämde livet ur andreas hemma hos honom o kommer aldrig glömma hans vettskrämda blick, gömde mig o hoppade fram o han höll på att svälja tungan. Många fina dagar, satt vid ån o åt kinamat ett antal gånger. Hade grillkväll hemma hos andreas med mina o hans närmaste. Hanna kom hem från något (av alla ställen hon var på), och hade både tagit ut tandställningen o varit hos frissan, plus att hon var hur brun som helst. Hon var så fin =D värt att nämnas! Hade världens mysigaste kväll i armsjön med andreas natten innan jag skulle till Cypern. Var en underbar vecka i Cypern med Maja och Mamma, det var verkligen bäst! Samma dag jag kom hem åkte jag brunbränd till andreas o fick världens finaste halsband som jag har på mig varje dag. Annars jobbade jag mycket i kvissle o sålde jordgubbar.



Juli 2008: Gatufesten blev lyckad, blev mest att gå runt o lyssna på artister o fick andreas för första gången på länge att åka karuseller! Var på lagfest på kullen med massa roliga aktiviteter en hel kväll, lyckat! Var på träningsläger en dag i byberget med laget. Jag o älskling firade ett halvår tillsammans. Mikael lustig, min favoritspelare, lämnade i min stora sorg giffarna. En mysig kväll var jag o andreas med hans familj på skatan och åt, fina bilder togs o solen sken!



Augusti 2008: Tillbringade många dagar i Stockholm med Andreas, var bland det bästa på hela sommaren! :') Hade återträff med det gamla njurundalaget. Jag o andreas kollade på "när lammen tystnar" o det slutade nästan med att han slog till mig för att jag var så rädd, det var en hemsk natt haha =| Det gick tungt för giffarna i allsvenskan efter att Lustig bytt lag.



September 2008: Jag, Hanna o Maja hade en rolig girlpower kväll som slutade med kaos =D Bokade resa till Kreta 21 dagar innan vi skulle åka.

Oktober 2008: Många skrattanfall på skolan med min bästis Hanna. Grymt roliga dagar =D Middag med spid-flickor på biteline. Såg djurgården-gif i stockholm vilket slutade i förlust. Lurade våran engelska lärare på skolan att Robin som bytt tillbaks till våran klass var en utbytesstudent från italien, hon gick såklart på det o vi fick skratta i många veckor, haha! Hade praktik på Nivrena med Therese, det slutade i ett MVG o det var hur roligt som helst med barnen! Åkte en vecka till Kreta med Andreas, mamma o hennes kompis. Det var en hur mysig o bra resa som helst, synd med vädret bara. Min älskling fyllde 18 år.



November 2008: Gif åkte ur allsvenskan... Började gå till sjukgymnast för min nacke, vilket tyvärr inte hjälpte ^_^ Beställde biljetter till Chris Brown (som förövrigt är om 22 dagar!). Fick ett antal utbrott på våran engelskalärare som vi tillslut blivit av med.

December 2008: Slaskiga dagar i början som gjorde mig tokig. Födelsedag med många fina presenter den 11:e. Var på 50-tals fest o hade roligt. Var på julseans på söröje. Biosuppé med min kärlek. Såg en mycket bra film på bio, twilight som både jag o andreas blev fäst i. Var i min stuga o spelade indiana jones o annat roligt. Hade en mysig julafton och ett superbra nyår!


Kommentarer
Postat av: H

DU HAR HAFT EN TOPPENÅR JU EMILY! :-) och 2009 lär bli ännu bättre!

2009-01-02 @ 15:53:02
URL: http://westrins.blogg.se/
Postat av: Emily

Verkligen darling! :) och snart åker vi till stockholm o ser chriiis!

2009-01-02 @ 17:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0