Väska

Jag har blivit dålig på o blogga nu flickor o pojkar, ursäkta mig! jag ska skriva korta inlägg, men lite oftare. Som ni önskat ;) De senaste dagarna har jag gjort av med för mycket pengar känner jag, mest på mat och fika. Igår blev det fika med Carrou efter skolan, det var längesen sist o jättetrevligt! Idag efter skolan träffade jag Sanna, då blev det också fika. Alltid lika trevligt att träffa henne, skvaller o mys =) Sedan har jag o hanna varit på stan o ätit på skoltid också, ajabaja! Shoppade en väska igår efter att Hanna nästan tvingat på mig den (skyller gärna på henne)


199:- åhléns. den va' billig o bra, jag blev lycklig o glá!

Oj vad finurlig jag var med mitt lilla rim. Nu säger Andreas att det är virus på mitt mariospel jag har på datorn. Och eftersom han laddar ner miljoner saker på min dator, och jag alltid säger "sluta ladda ner virus" så glädjer det mig lite att säga VAD VAR DET JAG SAAAAA!

Kommentarer
Postat av: sannaa

oh gumman jag har en likadan väska så nu kan vi glänsa tillsammans:D

2009-01-15 @ 19:27:04
Postat av: Emily

Har du? Det visste jag inte :D Bra val snygging!

2009-01-16 @ 10:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0