Weekday



Det här + lite mer fick jag med mig hem ifrån stockholm. Ett linne i en frän färg med lite snygga missfärgningar på, plus ett par cheap monday jeans. Jag har aldrig ägt ett par såna, och hittade dessa för 75 ynka kronor. Jag trodde knappt det var sant :o Lycklig blev jag. Älska affären weekday, kom till sundsvall tack!

Igår blev det kinamat o ettårsdags-presentöppning för min o andreas del. Han fick ett fotoalbum av mig med massa bilder på oss som vi tagit under året, jag satt o pysslade ett bra tag med det kan jag lova. Plus letade i hela stockholm+sundsvall efter ett VANLIGT fotoalbum med fickor som man kan stoppa in korten i. Hittade jag nåt? Ja ett ^_^ Fick ett superfint halsband av andreas och ett stort kort på oss, som jag ska skaffa en ram till o sätta upp på min vägg. Jättefint var det! Ikväll har jag varit med andreas sen har jag tränat, det var nå aerobics liknande o det var skoj! Nu har jag ätit 2 apelsiner o ska hoppa i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0