Älskaaaa sommar

Jag har aldrig tid o blogga, förlåt! Jag jobbar, njuter av solen o är med min pojkvän :) I helgen ska jag o andreas jobba tillsammans, har fixat jobb till han woho! Igår var jag o sanna på gatufesten. Eller.. Vi satt på waynes o åt&fikade massor, och det var jättemysigt. Sedan åkte vi en karusell o var nära spyanfall men vi klarade oss. Gatufesten i år är inget för mig, ska snarare bli skönt att slippa det! =D Nu ska jag snart iväg på match, först blir det klyftpotatis o revbensspjäll med min karl. Jag älskar sommaren.


Och jag tycker det är kul att jobba! Här om dagen fick jag t.o.m en powerade av en karl som köpte den till mig för att han tyckte jag slet så hårt. Han förgyllde min dag kan jag säga! Jag älskar snälla människor. Och tål inte dumma! Jag är verkligen så att jag behandlar alla som dom behandlar mig, verkligen. Fast, på jobbet kan jag ju inte vara dum såklart. Men annars. Så kom nu snälla glada människor o köp av mig :)))


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0