Barnvakt

Hade en mycket trevlig kväll ute igår. Elin följde med mig till Svartvik där vi firade 18-åringen Anki! :) Andreas kom o hämtade runt halv två efter att han varit i Haga hela kvällen, o vi åkte hem o myste. Idag var vi på Lörudden en sväng o åt glass, annars har vi bara tagit det lugnt&ätit gott. Vi har varit barnvakt o nu kommer han hem när som helst efter att ha hämtat pappa och annelie. Imorgon ska vi fira min lilla kusin vid en gudomligt fin stuga vid Höga-kusten bron, sedan blir det GIF. Vi har btw köpt en kanin, efter Wilmas begäran. Wiho, synd den klöser så mycket bara....


min vackra

Kommentarer
Postat av: sannaa

hahaha eller hur gumman! HAH men nångång, i framtiden, så ska vi båda lyckas skaffa ett körkort :D hahah åh vad jag kom att tänka på nu, våran mopedfärd till Mr. R mitt i natten och åååh gud vi är galna:| :D<3

2009-07-12 @ 22:36:27
URL: http://gotthardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0