Fullt upp men än har inte mitt sommarlov börjat

Idag promenerade jag över till min kusin som jag knappt pratat med på flera år. Hon skrev ett mail till mig på facebook att hon var i Sundsvall o ville träffas, och det passade mig perfekt så gick dit imorse :) hon bor i sin farmor&farfars lägenhet nu som är precis brevid mig. Det var mycket trevligt! Nu är jag hemma hos Andreas o ska snart åka o handla middag. Ikväll är det träning för första gången på länge, sist jag rörde en fotboll var det första gången på länge det gick riktigt bra, så hoppas det fortsätter så, men det gör det ju knappast...

I helgen ska vi till Hälsingland igen. Bryggfest, grillning o mys hela helgen. Söndag är det träning&lagfotografering, sen är det min sista jobbvecka o jag hurrar verkligen för det!!! Sedan blir det kryssning framöver, stockholm och avslutar sommarlovet med cypern-resa. Mitt sommarlov har knappt börjat än:) woho.


Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: jasmingz.blogg.se

Fin blogg;)

2009-07-21 @ 00:40:43
URL: http://jasmingz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0