Kärleksbrev

Sitter o slukar i mig godis. Precis varit o bränt lite på träning, gud vad vi svettades i laget, var så sjukt varmt ute. Väntar på att Andreas match ska sluta. Nu har familyn åkt iväg med husbilen, vilket betyder att jag&andreas bor här ensamma ett bra tag! Vi har massa god mat i kylen o frysen som kommer lagas i veckan, men också mycket arbete med växthus, katt, fiskar, tvätt&disk ska göras. Det ska vi nog klara av! Haha :) Jag var på vårdcentralen idag eftersom jag haft tungt o andas&hjärtklappning. Inget fel på mitt hjärta. Tack och lov.

Min sötnos Wilma hade skrivit på hennes rum, ett  meddelande till alla systrar&andreas o mathildas pojkvän Jens. Hon skrev att hon älskade mig och massa kärleksord, man blev ju nästan tårögd att en liten skit på 8 bast kan skriva så gulligt. Och till andreas o jens skrev hon typ att dom var bäst o massa mer. Kommer sakna min lilljänta.


Mitt "goda" linne jag pratade om. Mums!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Va vacker du är vännen!

2009-06-23 @ 21:54:12
URL: http://hannawestrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0