Positiv av det underbara vädret

Jag blir på så sjukt bra humör av det här vädret!!!!! Jobbat kvällar men ändå suttit i bara shorts o linne o svettats ihjäl. Idag tog jag första livmoderhalscancer vaccinet. Fy vad ont det gjorde, men bra att göra det. 2 sprutor kvar! Spelat match, blev 1-1 och var faktiskt en riktigt rolig match trots att vi inte vann. Som tur var kunde andreas hoppa in o jobba istället för mig på kvällskvisten när min match börjat. Nu lagar mannen sen middag, fläskfilé o gosaker. Imorgon jobbar jag, sedan ska vi till farmor o äta middag sedan på lördag ska jag o maja mysa hela dagen!

Imorgon fyller min mamma år. Grattis till min fina! Och idag firar jag&andreas 1 år och 5 månader v


Kommentarer
Postat av: sannaa

ååh hälsa grattis från mig gumman:D

2009-06-25 @ 23:16:05
URL: http://gotthardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0