Varför har ni en blogg???

Jag har inte en blogg för att skriva skit om andra, jag läser inte bloggar för att se att folk skriver skit om andra utan att stå för det man tycker o säga det till personen. Jag har också gjort det en gång i tiden, men jag har förändrats till det bättre och skulle mycket hellre säga något än att kommentera något anonymt i någons blogg. Jag pekar inte ut någon speciell nu, eftersom jag inte vet vem som skrivit anonyma kommentarer i min&mina vänners blogg.

Så tycker jag, är jag ensam om det? Stå för det ni tycker för fan! Nu ska jag boka resa :D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Man tycker det ska vara en självklarhet, men vissa har väl inte rikigt växt upp. Det är bara ett tecken på avundsjuka, och att personen inte vågar stå för det dom tycker! :O Varit med om det jag med, många gånger för mkt:P

2009-06-16 @ 11:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0