Det måste vara ett skämt?

Jag har sett på "Den rätte för Rosing" alla avsnitt de varit. Absolut inte för att jag tycker att det är intressant, utan endast för att det är så otroligt pinsamt. Hon sitter o dömer ut en kille som precis läst en dikt för henne, att han är "falsk och ytlig", ska hon säga? Ändå har hon kvar killarna hon tycker är snyggast, o en av dom är 19 år? Jag förstår inte vad hon tänker med, men jag tror inte hon kan tänka alls ärligt talat. Jag har aldrig tyckt om henne alltså..

Annars har kvällen varit bra. När Andreas o jag skakade av hunger, kom mamma hem o gjorde världens godaste enchiladas o ceasar-sallad. Mums! Nu blir det sängen. God natt! =)


Kommentarer
Postat av: 13

ja du, jag skulle gissa att dom tänker ungefär som dig.

2009-03-14 @ 17:19:38
Postat av: maja

håller med dig totalt om rosing, hatar hon, väx upp för fan :S

2009-03-15 @ 16:18:20
URL: http://majaalvebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0