Hemkommen

Wey vilken rolig dag! Startade runt halv elva då therese o tjejerna kom o hämtade upp mig. Vi har ätit massa gotta, åkt o busat på paradisbadet sedan tagit en sväng på max för att sedan sjunga oss hela vägen hem till sundsvall. Har ont i halsen nu o är hes efter alla höga toner. O ett plus till therese som inte körde av vägen eller något annat, duktig förare=D

Nu står Andreas o lagar mat. Fläskfilé o pommes blir det. Sedan ikväll 23 har han match, hur sent som helst :o så jag ska väl kika på den antar jag..



Nogger mint <3
En ny favorit!

Kommentarer
Postat av: jossa

hejhej :D

skulle du kunna hjälpa mej med min blogg ?

asso att fixa med bilder och sådant :)

snälla du :)

2009-03-22 @ 19:22:04
URL: http://ttoffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0