Mars

ÄNTLIGEN MARS säger jag bara! Mars är en vårmånad, o snällaaaa låt det bli så också. Ingenting har riktigt gått min väg idag så förvånar mig inte om det snöar imorgon. På träningen stod jag o berömde mina fotbollsskor för mia, att de hade hållt så länge o har varit jättebra, en löpning senare så är de totalt paj. Hur otur får man ha? Sen säger jag "Jaja, tur att den här övningen ska vi iaf skjuta med högern", då säger såklart Jim att vi ska skjuta med vänstern som min sko var sönder på! 

Men fy vad skönt det är att det är sportlov. Imorgon ska jag in till stan eller birsta med maja. På kvällen är det träning. Snälla gud låt snön försvinna.. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0