Negativvvvv

Sämst avslut på sportlovet, som inte heller har varit att hurra för..

Idag är det mycket negativt..
x Skolan börjar imorgon, SÄMST.
x Hanna kommer inte vara där :(
x Jag ska göra en sak jag gruvar ihjäl mig för..
x Det snöar ute o ska tydligen komma 1 dm nu
x Jag har ont i nacken som aldrig förr. Fan!

..... osv. Idag är en sån dag då jag bara vill kräkas på allt. Men nån sån dag har väl alla ibland. USCH. Det är ju faktiskt internationella kvinnodagen idag, då borde man väl bli behandlad bra men ICKE! Nu ska jag klä på mig o åka o se match på kalla westhagen.

Kommentarer
Postat av: H

lycka till på den saken som du gruvar dig för, det kommer gå jättebra! jag lovar.. :-) jag saknar ihjäl mig efter dig gumman! men nästa måndag, then i'll be there! :D

2009-03-08 @ 23:49:42
URL: http://westrin.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0