Paradisbadet väntar

Utsökt middag måste jag säga, riktigt stolt över mig själv! =D Tusen tända ljus och en mysig pojkvän. Kan inte bli bättre! Har redan fått sms av pappa, det första lät såhär "Går det bra att vara sambos? Låtsas ni bråka som riktiga sambos eller bråkar ni på riktigt?:)"  Jag svarade att jag redan kände mig som en hemmafru o jag fick ett svar i stil med att jag aldrig kommer bli en hemmafru o att jag ska tänka på att inte vara för bitchig i hemmet? xD Andreas bara skrattar han... Fy!

Imorgon bitti bär det av med några töser till Paradiset.. Nästan iaf, paradisbadet ^_^ Jag tessan emma ewe o laila klämmer ihop oss i tessans bil o far upp över dagen. Det ska bli härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0