Piss

De senaste dagarna har de mesta bara känts skit kan jag säga. Matchen i Söndags gick åt h-vete för både laget och mig. Var lite ledsam dag för att min älskade farfar skulle fyllt 70 år... var på graven en sväng efter matchen. <3

Igår var det enda ljuset under dagen att Hanna var tillbaks på skolan, blev en mysig fika på waynes o massa prat. Annars var skolan tråkig o onödig. På kvällen var det träning som gick sämst pga. halsont o däckade hemma hos Andreas på kvällen lite småsjuk. Sitter hemma hos han nu o bestämt mig för att skippa skolan.

Torsdag-Söndag ska iaf jag o Andreas vara ensamma hemma hos honom för hans mamma åker bort. Det blir förhoppningsvis en mysig helg. Hoppas jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0