Självständig för en helg

Är ensam i Haga i lägenheten nu. Andreas åkte nyss iväg på träning o nu har vi bosatt oss här för helgen. Känner mer o mer vad man skulle vilja bo i en egen lägenhet nära stan o kunna ha alla grejer på ett ställe istället för att flytta runt de till mamma o pappa, det är jobbigt men det är så jag valt att göra eftersom jag trivs lika mycket hos båda. Såhär känner jag iaf första dagen, om någon dag kommer jag väl springandes hem till pappa =D Haha.

Ska laga tacos till oss nu o göra det mysigt medan A är på träning. Vi har varit o handlat lite för helgen o förutom lite klassaktiviteter i helgen så ska vi ha det jättemysigt han&jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0