Skooor

Ännu en skoldag avklarad, den jobbigaste faktiskt. Med prov på schemat o en lång samhälle o geografi-timme PLUS styrka på gym blir man ganska slut. Speciellt när man slutar tjugo i sex på kvällen. Jag hade utvecklingssamtal i fem minuter också, det gick fort! Köpte en STOOOR godispåse på citygross förut också. De har svinbilligt godis där den här veckan kan jag tipsa er sundsvalls-bor om =D

Och guuud vilka fina skor jag hittade idag på birsta city. Massa underbara sommarskor! Fick med mig de fulaste jag kunde hitta, ne men ett par vanliga svarta tygskor bara. Behövdes! Å gud jag börjar känna mig som maja.. Skogalning.


Finns jättesöta gladiatorsandaler på asos.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0