Slumdog Millionaire

Dagen började med en sallad på barista, köpte sedan en karamell-latte o åkte mot konsum för att köpa lite grejer till middagen ikväll. Invigde mina leggings med dragkedja där nere idag, dom var så mycket skönare än alla andra jag haft!

Klockan 19 har jag samling på westhagen för att spela match mot Indal som börjar klockan åtta. Jag hoppas verkligen att det kommer gå bra idag för oss, annars kommer jag deppa ihop pga. många förluster o sjukt dålig prestation av mig på sistone. MÅSTE ha en bättre inställning tills matchen börjar den här gången... Efter matchen blir det klassfest hos Laila.


Såg den här igår kväll.
Hemsk, romantisk osv. BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0