Värsta kaos-kvällen

Hahaha jag måste berätta om värsta kaos-kvällen i mitt liv! Det var sista kvällen i Cypern, när jag maja o maja var där.

På dagen hade det varit så sjukt varmt så alla var helt borta, alla på restaurangerna i ayia napa o discona betedde sig jättekonstigt. Vi sa att det berodde på värmen, men sen fortsatte kvällen..

1. Vi sprang upp till vår vän Pascal, hon storgrinade för att någon idiot hade kallat henne rasistiska saker. Vi tröstade henne sen sprang vi vidare
2. Senare var vi med några norrmän, en blev störtkär i Maja vilket senare ledde till bråk eftersom att hon redan skapat sig en liten förälskelse där. KAOS!
3. När vi sprungit ifrån de galna norrmännen gick vi in till Majas andra boyfriend. Vi satt där o helt plötsligt fick en tjej som låg o sov där en ÅNGESTattack! Hon hade precis blivit utskriven efter att ha haft anorexia o hon låg där o inte kunde andas. Jag o en killkompis som hette Morgan fick SPRINGA o ringa efter ambulans.
4. Sedan kom vi på. Var tusan är mamma? Då såg vi henne i ett hörn med en engelskman, Paul. När vi gick fram till dom så stack dom. Vi blev skitförbannad o tog varsitt håll o verkligen sprang som nå dårar runt där på hotellet. Vi var som två stränga föräldrar som skulle jaga sina barn.

Och kaoset forsatte... Vi la oss 6 på morgonen, vi skulle upp runt 8 och ta flyget hem. Allt är så sjukt roligt o fult nu i efterhand så jag dör =D

   
bild 1. majas ena man (vänster)
bild 2. hennes andra till höger!
bild 3. våran älskade vän Pascal

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh gud hahahhahaha :'D

2009-03-25 @ 23:08:15
Postat av: maja

det stog inte :o

2009-03-25 @ 23:09:06
URL: http://majaalvebro.blogg.se/
Postat av: maja

alltså att de va jag som kommentera :P nuså!

2009-03-25 @ 23:09:35
URL: http://majaalvebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0