Vinnare Lets Dance

Det var helt rätt att Magnus o Annika vann Lets dance igår, jag hejade på dom! Han hade aldrig dansat i sitt liv före programet o hon var värdig vinnare som varit i final 3 år i rad.

MEN.. Jag blev helt tårögd när Laila o Tobias
dansade den sista. Men det var jag nog inte ensam om! Gud vad fint det var. Nog om det, anledningen till att jag är uppe så tidigt är för att Andreas skulle iväg på match imorse o då vaknade jag. GLÖM INTE o stänga av allt halv nio ikväll förresten! Det ska iaf jag vara duktig o göra, o vara snäll mot miljön. Hehe!


Så vackert

Kommentarer
Postat av: maja

du är så duktig!

2009-03-28 @ 16:01:26
URL: http://majaalvebro.blogg.se/
Postat av: Emily

visst är jag ;) fast tvn får vara på. Det är ju trots allt fotboll... hihi

2009-03-28 @ 17:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0