Yves Rocher

Blev mat på Subway förut. Känner att jag äter lite för mycket ute nu o slösar för mycket pengar men tröstar mig med "Äsch, det är ju faktiskt lov!". Mannen åkte precis iväg på träning o förberedde träningskläder, vikter o annat till mig. Verkar som att han vill att jag ska träna upp mig? Så jag ska väl vara duktig o göra det ett antal minuter sedan ska jag se på vänner-avsnitt vi redan sett. Nu har vi sett klart alla säsonger, alla avsnitt. Sorgligt, men sant.



Jag måste rekommendera den här ansiktscremen! Man blir babystjärts-len i ansiktet av den, lovar! Den finns att beställa på yves rocher, och kostar mellan 400-500 kronor. Svindyrt men det är värt det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0