16 månader tillsammans

Idag är det faktiskt 16 månader sedan jag o min plutt blev ett par, o jag är kärare idag! Trots alla skit-prov o sånt som är i veckan så är jag glad. Känner inte att något av de här proven är döds-viktiga så lägger inte ner så mycket energi.

På torsdag börjar jobb vilket betyder att jag kommer sitta i Kvissleby under skoltimmarna framöver, vilket kommer bli mycket skönt&helt värt det! Alla i familjen är borta här, så jag (eller, andreas) agerar skjuts åt wilmis o barnvakt. Men nu är farmor här o gör mat! Imorgon ska Andreas ha idrotts-lektion för Wilmas klass, så jag tar buss in till skolan runt halv tolv o gör prov. Sovmorgon hurrar jag för =D Har köpt en klädstång hos pappa också så nu är den proppfull!


Du&jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

(Ajm iven mår in löv) :)

2009-05-25 @ 17:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0