Bränd men glaaad

Underbar dag! Startade tidigt med att jag o andreas åkte till långsjön till hans mormor&morfar, o matte o hans tjej. Solade, doppade dock inte mer än tårna i vattnet men karlarna var mer vågade på den fronten o doppade sig! Hade träning klockan två, pinade igenom värmen o sprang på slutet vilket tog på krafterna. Hem, duschade, åt, sedan såg vi GIF som slutade 0-0. Tråkigt!

Fasen vad bränd jag är :( Jag hatar att vara det. Men vill inte smörja in mig heller för då blire ingen färg alls känns det som. Jaja! Nu blir det marabou-choklad&ben and jerrys. Imorgon blir det skolan på dagen sen jobb på kvällskvisten:)

Ser inte lika lovande ut i veckan :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0