Ett flamberat päron

Ca 2 timmar av den här dagen raderar jag ur mitt liv, annars har det varit en slapp&härlig dag. Började klockan 3 idag, gjorde prov o flamberade på serveringen! Päron flamberade vi&åt med vaniljglass, GOTT. Fint väder var det också som jag tyvärr inte utnyttjade så bra, ska däremot bli varmare i helgen =D Skolarbetena börjar sakta men säkert försvinna från den långa listan jag har, o sommarlovet närmar sig! Lycklig flicka.

Imorgon börjar jag jobba!!!! Alltså ingen skola, utan tjäna kosing istället! Äta flera lådor jordgubbar ska jag göra också när jag sitter där, yeey!


By now you should've somehow
Realized what you're not to do

Kommentarer
Postat av: elin magnusson

åh vilken fin bild på dig gumman!

2009-05-28 @ 23:24:50
URL: http://www.nogg.se/emagnusson
Postat av: louise

FIN BILD!!!!

2009-05-29 @ 10:03:06
URL: http://louiserodin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0