Finnerödja-tjej!

Ja faktiskt, jag blir en jordgubbssäljare i år också! Har varit på info-utbildning idag på Knaust, fick kläder och information. Eftersom jag jobbade förra året visste jag i stort sett allt de sa eftersom jag redan fått det förklarat, men bra med lite repetition. I år ska vi ha GRÖNA tröjor på oss ist för röda. Dom röda var mycket sötare! Nu kommer jag lysa i den äckligt gröna färgen. Smygreklam, kom o köp jordgubbar av mig i Kvissleby! Yey =D

Hann få med mig lite fynd-shopping från stan under den lilla tiden jag gick o väntade på lektionen. Sen har jag avnjutit glass på torget tillsammans med emma o tessan. Dragons fick ju faktiskt SM-guld igår, grattis! Så det var stor uppståndelse på torget. Sen vann GIF igår också på bortaplan :) Nu ska jag gå o väcka mannen så ska vi åka o äta.


Kommentarer
Postat av: Hejs

Hur får man jobb där? Till sommaren 2010 till exempel, kram.

2009-09-15 @ 12:43:00
Postat av: Emily

Jadu... Vem är du då? :P

2009-09-15 @ 13:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0