Lårkaka!

Åkte till skolan och var en less människa i två timmar ungefär. Pollen, träningsvärk o lårkaka ifrån igår tog emot så drog mig hemåt. Spelade match igår, med division 4. Roligt o spela med dom:) Det blev 2-2, jag spelade hela matchen vilket var sjukt jobbigt o drog på mig inte bara en lårkaka utan en nästan bruten handled också. Jag som aldrig brukar skada mig *peppar,peppar* Nu har jag legat på balkongen en stund o bara tagit det lugnt, utomlandsvärme med lä o allt! Så skönt:)

Ikväll blir det att plugga arslet av mig! Matte B nationella imorgon, hur länge har man inte gruvat sig för det... Puss:)


Sen ska jag skriva ett geografi-arbete om Cypern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0