Mycket i skolan..

Klev upp 7 medan ponken min sov kvar, jag hade dålig lust med det jag med kan jag lova. Hade samhälle på morgonen, sedan gym då jag o emma var där nån minut sen gick vi. Engblom var på besök idag igen, wiho! =D Blev en långfika på Waynes på mitt långa hål, sedan lektion till halv fem ungefär. Tog buss till Andreas o har sedan dess suttit hela tiden (en liiiten kinamat's paus!!) och gjort geografi uppsats. Ni vill inte ens veta hur mkt jag har i skolan framöver, jag som ska börja jobba o tänkte skippa skolan 2 sista veckorna. Hur ska detta gå :o

Sedan fick jag ett mail av min mattelärare, han hade sett att jag såg hängig ut på nationella o tyckte jag var värd ett vg så ska tydligen göra ett nytt nationella på tisdag. Hur ska det gå.. Jaja. Nu ska jag äta glass med nougat sås o mysa med min snygging! Mumma:)


Jag o andreas mami i julas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0