Partaj hemma

Blev en kort skoldag igår, sedan åkte jag o andreas på birsta en sväng för att sedan åka till Haga o äta middag hos hans mamma. Blev kycklingfajitas efter att jag ringt o sagt att det är de godaste jag vet när hon gör de o bett om recept. Då var hon snäll o bjöd oss på det =D Sedan tog vi bilen hem hit. Här var det fest för fulla muggar! Mest esteter från Mathildas klass, men en del prickar kände man igen o det var faktiskt roligt =) Jag o andreas fick komplimanger att vi passade perfekt tillsammans, och det finns väl inget roligare att höra. Blev superglad.

Nu är Andreas o fiskar med pappa min, jag sitter nyduschad o snorig vid datorn o ikväll blir det en jäkla massa gosaker, robinson&eurovision song contest. En perfekt kväll skulle jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0