1:a advent

Tiden går så fort. Förstår inte att vi snart är inne i December. Månaden jag längtat efter väldigt länge, om man bortser ifrån snö&kyla. Eller okej då, snö kan vara mysigt.

- På lördag är min&hannas efterlängtade 18-års fest!
- Om 12 dagar fyller jag 18. Äntligen är det min tur!
- Den 8:e börjar allt med lucian. Börjar med Birsta sen kommer det rulla på. Blir skoj, vi ska bo på hotell flera nätter i rad, äta middagar och åka på olika ställen o lussa.
- Julafton närmar sig.


Idag har jag varit duktig o tränat&städat. Sjukt jobbig träning, men det var faktiskt roligt =) Nu ska vi snart till bosvedjan dit vi är bjuden på middag, sen blir det såklart El Clasico ikväll!


Kommentarer
Postat av: matilda

otroligt fin klänning, vart har du köpt den?:)

2009-12-01 @ 16:09:45
Postat av: Emily

Vilken matilda? :)



Tack så mycket! :D Det är en bild från förra julen så klänningen är ca ett år gammal:) Men tror den är köpt på H&M om jag minns rätt, eller MQ ;)

2009-12-01 @ 16:30:08
Postat av: matilda

en tjej som bor i östersund.. :)

jaha okej vad synd för den var så himla fin :)

2009-12-06 @ 15:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0