En kväll med king of pop

Tokmysig kväll! Åkte runt halv sex till mamma som bjöd på kinamat för att fira andreas lite sen han fyllde år. Sedan låg vi i soffan och latade oss o åt snickerstårta ett antal timmar för att sedan bege oss mot bion och se Michael Jacksons film "This is it". Underbart bra! Varför skulle han dö för :( Söta michael.

Nu håller Andreas på att måla väggen snygg medan jag bara ligger o latar mig. Fiiiint det blir i vår lägenhet nu alltså =) Trivs verkligen. Blir bättre och bättre! Imorgon ska vi äta ute på restaurang, jens bjuder! Great.


You wanna be tough, better do what you can
So beat it, but you wanna be bad


Kommentarer
Postat av: Wilman :)

var ni tvungen att lägga ut det?? Jag blir så sugen har ni lust att se om den med mig ?? ;)

2009-11-08 @ 19:46:31
Postat av: Emily

Klart vi kan se den, men på dvd isf ;)

2009-11-08 @ 22:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0