Kate Hudson- Inspiration

På måndag ska jag till frissan, äntligen. Jag går typ 1-2 gånger per år, sen brukar mamma klippa mig hemma då&då eftersom hon är jätteduktig på att klippa. Färga utväxten gör jag dock inte hemma, lärt mig av alla misstag som gjorts under åren. Blond färg är INTE att leka med! Jag brukar leva på det solblekta håret men nu börjar utväxten kika fram så måste jag bli fin i håret inför allt som är framöver. Ska gå till Anna efter att mamma varit där o blivit jättenöjd (och tydligen grinat av skratt i flera timmar, haha) och eftersom jag känner henne är det ju bara ett extra plus i kanten! Blir nog super :)


Helst skulle jag ha vackra Kate Hudson's hårfärg, lockar&längd på håret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0