SMS: LUCIA 2 till 72060

Sovmorgon till 12 sen åkte jag på skolan en sväng, sen vidare på luciasång-träning. Riktigt kul faktiskt =) Och än har det knappt börjat.. Spännande! Nu har jag&min älskling sett tv o ätit mat, tror det blir lite vänner-avsnitt snart, som vanligt! Idag kan jag berätta för er att det också är en månad tills jag blir 18 ;-)

Och glöm för tusan inte mitt och hannas party den 5:e december! Har gjort rätt många (ca 100 men alla har inte sett den) inbjudningar på facebook, MEN det är ju inte alla som har facebook, så är det nån som läser detta o vill komma, så kan ni ju höra av er så ska det nog fixa sig.


Och glöm inte att smsa: LUCIA 2 till 72060
Om ni vill att jag ska bli medelpads lucia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0