Tärna

Jag blir en tärna i luciatåget. Lucia blev Nathalie, och visst det unnar jag henne trots att man är besviken. Tusentals (!) har sagt till mig att de röstat på mig, så antingen ljög hälften eller så har hon helt enkelt fixat fler. Tack till er som FAKTISKT HAR RÖSTAT på mig :) Fått så otroligt mycket komplimanger de senaste veckorna, så det här kanske var lika bra så jag får komma ner på jorden lite.

+ Jag får ändå vara med på precis ALLT.
+ Jag gillar silver bättre än guld, får ett silverhalsband.
+ Slipper stearin i håret ;) Ha ha.


Sen är det tusen minus såklart. Men jag är glad ändå :) Eftersom jag blev uttagen av hur många tjejer som helst av en JURY, så är det verkligen en stor ära att ens få vara med i luciatåget.


Min världens bästa kille hade iaf ställt fram liljor
och massa gosaker till mig när jag kom hem.
1 år och 10 månader idag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0